.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
مردمانِ امروزیم با نیازهای نوآمد و‌ به‌روز شده و احتیاجاتی که نو به نو تغییر می کند. با این همه، خداوند تابلویی فرانگاهمان گذاشته است از گذشته‌های دور که تا آینده های دور هم افق گشاست. چگونه حسینی باشیم(يادداشت)
مردمانِ امروزیم با نیازهای نوآمد و‌ به‌روز شده و احتیاجاتی که نو به نو تغییر می کند. با این همه، خداوند تابلویی فرانگاهمان گذاشته است از گذشته‌های دور که تا آینده های دور هم افق گشاست.(ادامه)
رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار پیشکسوتان دفاع مقدس فرمودند:« انقلاب اسلامی برای امپراطوری نظام سلطه یک تهدید بود کودتا، تحریک اقوام برای تجزیه و سرانجام جنگ تحمیلی واکنش استکبار جهانی به تهدید انقلاب اسلامی بود». رهبری همچنین فرمودند:«قدرت انقلاب،‌رهبری امام(ره) و خصوصیات برجسته ملت ایران تهدید بزرگ جنگ تحمیلی را به فرصت تبدیل کرد.»بازخوانی حماسه دفاع مقدس به ویژه مقایسه آن با حمله استکبار جهانی در شهریور ماه سال 1320 از باب ارزیابی احساس امنیت و امنیت ملی خالی از لطف نیست. احساس امنیت(يادداشت)
رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار پیشکسوتان دفاع مقدس فرمودند:« انقلاب اسلامی برای امپراطوری نظام سلطه یک تهدید بود کودتا، تحریک اقوام برای تجزیه و سرانجام جنگ تحمیلی واکنش استکبار جهانی به تهدید انقلاب اسلامی بود». رهبری همچنین فرمودند:«قدرت انقلاب،‌رهبری امام(ره) و خصوصیات برجسته ملت ایران تهدید بزرگ جنگ تحمیلی را به فرصت تبدیل کرد.»بازخوانی حماسه دفاع مقدس به ویژه مقایسه آن با حمله استکبار جهانی در شهریور ماه سال 1320 از باب ارزیابی احساس امنیت و امنیت ملی خالی از لطف نیست.(ادامه)
شمال نیوز :  از آنجايي كه حضرتعالي در بدو ورودتان فرموديد كه من از جوانان بدون پارتي حمايت مينمايم تقاضا دارم حق فرزندم را بگیرید آقای استاندار ؛ می گویند پسرم نفر ششم شده، دروغ می گویند !
شمال نیوز : از آنجايي كه حضرتعالي در بدو ورودتان فرموديد كه من از جوانان بدون پارتي حمايت مينمايم تقاضا دارم حق فرزندم را بگیرید(ادامه)
 رهبر معظم انقلاب اسلامي در ديدار ائمه جمعه سراسر كشور از آنان به عنوان سخنگويان انقلاب و پرچمداران عدالت در كشور ياد كردند.

چند كلمه با سخنگويان انقلاب!(يادداشت)
رهبر معظم انقلاب اسلامي در ديدار ائمه جمعه سراسر كشور از آنان به عنوان سخنگويان انقلاب و پرچمداران عدالت در كشور ياد كردند. (ادامه)
داماد روحانی نوشت : مهم است چه کسي هدايت يک تيم را برعهده داشته باشد. با هياهو نمي‌توان مذاکره کرد. در دولت محمود احمدي‌نژاد جز صدور قطعنامه‌ها و اجماع جهاني چه چيزي عايد کشور شد؟! دولت روحانی گل شکوفایی ایران را زد/ ظريف نوک حمله بود؛ صالحی پاس گل می‌داد/ جای لاريجانی خالی است
داماد روحانی نوشت : مهم است چه کسي هدايت يک تيم را برعهده داشته باشد. با هياهو نمي‌توان مذاکره کرد. در دولت محمود احمدي‌نژاد جز صدور قطعنامه‌ها و اجماع جهاني چه چيزي عايد کشور شد؟!(ادامه)
به حرف و وعده‌هاي آنها هيچ اعتمادي نيست حتي به امضاي آنها كه بي‌اعتبارترين امضاها در روابط و قراردادهاي جهاني است اطميناني وجود ندارد./ از گفت‌وگو ضرر نمي‌كنيم نبايد اين پرچم را به دشمن سپرد و ميدان را خالي كرد. ....(خبر)
(ادامه)
مطابق آنچه در پی می‌آید بدون مدیریت انقلابی، سخن از رسیدن به آرمانها در سطح سیاسی و ساختاری ناممکن است. انقلاب اسلامی؛ جمع آرمانگرایی واقع بینانه و مدیریت انقلابی(يادداشت)
مطابق آنچه در پی می‌آید بدون مدیریت انقلابی، سخن از رسیدن به آرمانها در سطح سیاسی و ساختاری ناممکن است.(ادامه)
شمال نیوز : در شرايط كنوني، مسائل و مباحث اقتصادي و خنثي سازي توطئه های دشمنان در حوزه اقتصاد بايد بعنوان دغدغه مقام معظم رهبري، راهبرد مهم همه تصميم سازان، برنامه ريزان و فعالان عرصه اقتصاد اعم از خصوصي و دولتي و همچنين آحاد اقشار جامعه قلمداد شود . بايسته هاي تحقق شعار سال در مازندران و راهبرد مهم تصميم سازان و فعالان عرصه اقتصاد
شمال نیوز : در شرايط كنوني، مسائل و مباحث اقتصادي و خنثي سازي توطئه های دشمنان در حوزه اقتصاد بايد بعنوان دغدغه مقام معظم رهبري، راهبرد مهم همه تصميم سازان، برنامه ريزان و فعالان عرصه اقتصاد اعم از خصوصي و دولتي و همچنين آحاد اقشار جامعه قلمداد شود .(ادامه)
رئیس جمهور سابق کشورمان گفت: ايران و آمريكا باید مسائل فیمابین را از ابتدا مرور كنند و برپایه يك توافق عادلانه، احترام آميز و با رعايت حقوق يكسان ملت ها، تقابل 40 ساله میان خود را به تعامل و همكاري مبدل نمایند. 
احمدی نژاد: ایران و آمریکا می توانند تقابل 40 ساله را به تعامل و همکاری مبدل کنند
رئیس جمهور سابق کشورمان گفت: ايران و آمريكا باید مسائل فیمابین را از ابتدا مرور كنند و برپایه يك توافق عادلانه، احترام آميز و با رعايت حقوق يكسان ملت ها، تقابل 40 ساله میان خود را به تعامل و همكاري مبدل نمایند. (ادامه)
لزوم توجه به پديده فقر حركتي در بزرگسالان و کودکان ایرانی
(ادامه)
راهیابی فیلم کوتاه کارگردان مازندرانی به فستيوال جهاني مونتسوري هند
(ادامه)
ارتش آمریکا در 13 آوریل 2003 به خانه‌ای حمله کرد که پسران صدام در آنجا مخفی شده بودند. آنها به تبادل ارتش با سربازان لشکر 101 هوابرد ارتش آمریکا پرداختند و در نهایت به طرز فجیعی کشته شدند. سرنوشت شوم پسران صدام
ارتش آمریکا در 13 آوریل 2003 به خانه‌ای حمله کرد که پسران صدام در آنجا مخفی شده بودند. آنها به تبادل ارتش با سربازان لشکر 101 هوابرد ارتش آمریکا پرداختند و در نهایت به طرز فجیعی کشته شدند. (ادامه)
شمال نیوز : نامگذاري امسال بنام سال« جهش تولید» نشان مي دهد كه علي رغم همه تلاش هاي انجام شده در حوزه اقتصاد، كشور ما نيازمند اقداماتي موثرتر و كاربردي تر در اين عرصه است .... الزامات راهبردی تحقق جهش تولید در استان مازندران
شمال نیوز : نامگذاري امسال بنام سال« جهش تولید» نشان مي دهد كه علي رغم همه تلاش هاي انجام شده در حوزه اقتصاد، كشور ما نيازمند اقداماتي موثرتر و كاربردي تر در اين عرصه است ....(ادامه)
شمال نیوز : از سوي ديگر برخي از مسئولان بهداشتی شهرها نيز از مبتلايان به ويروس کوويد 19 که علائم بيماري ندارند و مي‌توانند ناقل باشند، ابراز نگراني کرده‌اند. .... موج دوم کرونا به استان مازندران می رسد ؛ اگر !
شمال نیوز : از سوي ديگر برخي از مسئولان بهداشتی شهرها نيز از مبتلايان به ويروس کوويد 19 که علائم بيماري ندارند و مي‌توانند ناقل باشند، ابراز نگراني کرده‌اند. ....(ادامه)
چراغي كه به خانه رواست....(ديدگاه)
(ادامه)
شمال نیوز : يكي از چالش هاي اساسي در اقتصاد مازندران ركود و عقب ماندگي صنعتي است كه طي پروسه اي چندين ساله و در پرتو قانون غيرمنطقي تعادل صنعت و محيط زيست بر استان تحميل گرديد.... بايسته هاي رونق تولید در مازندران ؛ از کشاورزی تا گردشگری
شمال نیوز : يكي از چالش هاي اساسي در اقتصاد مازندران ركود و عقب ماندگي صنعتي است كه طي پروسه اي چندين ساله و در پرتو قانون غيرمنطقي تعادل صنعت و محيط زيست بر استان تحميل گرديد....(ادامه)
روزشماری براي برگزاري مراسم تدفين مطبوعات کشور(يادداشت)
(ادامه)
تقدیر از حضور پرشور مردم مازندران در راهپیمایی جهانی روز قدس
نماينده ولي فقيه در استان و استاندار مازندران با صدور پیامی مشترک از حضور مردم ولايتمدار و فهيم مازندران در راهپيمايي روز قدس تقدير کردند.(ادامه)
در حکمی از سوی دکتر سید مناف هاشمی استاندار گلستان؛ سرکار خانم آناهیتا مهشیدی به عنوان سرپرست معاونت دفتر امور بانوان و خانواده منصوب شد. سرپرست امور بانوان استانداری گلستان منصوب شد+ سوابق
در حکمی از سوی دکتر سید مناف هاشمی استاندار گلستان؛ سرکار خانم آناهیتا مهشیدی به عنوان سرپرست معاونت دفتر امور بانوان و خانواده منصوب شد.(ادامه)
شمال نیوز : اگر تا چند سال پيش نام مازندران سرسبزي و زيبايي و لطافت را در اذهان تداعي مي‌كرد، حالا با شنيدن نام اين استان فقط بايد به درد‌ها و مشكلات و گرفتاري‌هاي فكر كرد...... « محيط‌ زيست مازندران » اسير بهانه‌هاي مديرانش !
شمال نیوز : اگر تا چند سال پيش نام مازندران سرسبزي و زيبايي و لطافت را در اذهان تداعي مي‌كرد، حالا با شنيدن نام اين استان فقط بايد به درد‌ها و مشكلات و گرفتاري‌هاي فكر كرد......(ادامه)
گیاه خرفه، یک اکسیر جهانی
گیاه خُرفه یکی از مهم ترین گیاهان دارویی مورد استفاده در جهان است كه خواص دارویی بسیاری داشته و سرشار از امگا سه و برای رفع تشنگی و بیماری ها بسيار موثر است. (ادامه)
روحانی اصلاح‌طلبان را کجا می‌برد؟
(ادامه)
۵۰ ثروتمند برتر دنیا در کجا زندگی می‌کنند؟
شمال نیوز : بیل گیتس، وارن بافت، مارک زاکربرگ، جرج سوروس، چارلز و دیوید کخ؛ در سطح چهره‌ها، آدم‌هایی که توانسته‌اند در 50 نفر اول فهرست ثروتمندترین میلیاردرها قرار بگیرند از نقاط مختلف جهان هستند.(ادامه)
شمال نیوز : در پی معرفی محمد شریعتمداری ، از سوی رئیس جمهور به عنوان وزیر پیشنهادی صنعت ، معدن و تجارت ، تشكل ها و انجمن هاي خصوصي بخش صنعت،معدن و تجارت استان مازندران با ارسال نامه  سرگشاده ای.... حمایت تشکل های صنفی ، صنعت و معدن مازندران از شریعتمداری
شمال نیوز : در پی معرفی محمد شریعتمداری ، از سوی رئیس جمهور به عنوان وزیر پیشنهادی صنعت ، معدن و تجارت ، تشكل ها و انجمن هاي خصوصي بخش صنعت،معدن و تجارت استان مازندران با ارسال نامه سرگشاده ای....(ادامه)
برترين متخصص پوست علمي كشور در سال ٩٦ یک مازندرانی است
(ادامه)
علائم و نشانه های ظهور امام زمان (عج)(يادداشت)
(ادامه)
دفتر زندگی پرافتخار روحانی شهید؛ یونس یونسی
(ادامه)
دكتر عمادي كه در گذشته نيز تجربيات قابل توجهي از مطالعه و مبارزه با سلاح هاي شيميايي بخصوص در جنگ عراق عليه ايران و حمله داعش به جنوب كركوك در كارنامه درماني و تحقيقاتي خود دارد ،از حضور در اين دوره آموزشي بعنوان داوطلب هلال احمر و عضو هيات علمي دانشگاه براي حفظ جان انسانهاي بي گناه.... سفر« پزشک بدون مرز مازنی » به پاکستان + تصاویر
دكتر عمادي كه در گذشته نيز تجربيات قابل توجهي از مطالعه و مبارزه با سلاح هاي شيميايي بخصوص در جنگ عراق عليه ايران و حمله داعش به جنوب كركوك در كارنامه درماني و تحقيقاتي خود دارد ،از حضور در اين دوره آموزشي بعنوان داوطلب هلال احمر و عضو هيات علمي دانشگاه براي حفظ جان انسانهاي بي گناه....(ادامه)
خودزنی مسئولین مازنی، مهمترین عامل عقب ماندگی استان(يادداشت)
(ادامه)
احمدی نژاد:رهبری فرمودند مصلحت نيست بیایید، گفتم باشد،يك ثانيه هم طول نكشيد
(ادامه)
1 2 3 4 5 ... 92 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.087 seconds.